zondag 13 juli 2014

poppie shirt

Nu ik toch weer eens aan het naaien ben heb ik met het oog op onze vakantie nog een aantal shirt genaaid. Dit gratis patroon heb ik via de groep Handwerk op facebook gekregen.

Van het jurkje had ik nog stof over en daar kon het net aan uit, deze is iets korter dan de andere twee maar voor op vakantie prima.

 
Ik wilde ook graag een zwarte maar kon geen tricot vinden, dus op naar de stad en een xl shirt gekocht, daar kon het precies uit. Ik heb bij dit 't shirt in de punt wat kraaltjes verwerkt.
 
 

De volgende is gemaakt van stof die ik had gekocht voor de beroemde Burda jurk, helaas werd het niet wat ik er van verwachtte dus hup de schaar erin en ook maar een shirtje van gemaakt (is rood met hele kleine roze stipjes helaas zie je dat niet echt op de foto)

 
Ook heb ik nog even gehaakt, dit was eigenlijk een patroon voor een ipad-hoes, maar daar zie ik mijn man en mijn zoons niet echt mee rondlopen. Het idee vond ik echter zo leuk met de geborduurde bloem erop dat ik er een onderzetter van heb gemaakt. Staat leuk met mijn theepot erop.
 

Verder ben ik druk bezig met het maken van kussenhoesjes van oude spijkerbroeken, heel leuk om te doen maar het kost ook veel tijd. Aangezien ik gelukkig weer aan het werk ben (na drie maanden thuis te hebben gezeten) is mijn vrije tijd wel minder maar hé het is toch wel weer fijn om aan het werk te zijn. Dus van de week de foto's van de kussentjes.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 

3 opmerkingen:

  1. Hallo Denco,
    Leuk blog! Wil je je adres mailen voor de enveloppen en stickers? Dan stuur ik je het binnenkort op.
    Adres is: info@avormgevingendtp.nl
    Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat ik wat gewonnen heb, ik zal mijn emailadres doorgeven
      Fijn weekend
      Groetjes Astrid

      Verwijderen
  2. Hallo Astrid, Wil je je adres nog doorgeven? Of misschien heb je dat als gedaan, maar ben ik het kwijt geraakt: info@avormgevingendtp.nl
    Dan gaat het vandaag met de post! groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen