maandag 16 december 2013

omslagdoek en andere spulletjes

Mijn omslagdoek is klaar en ik moet zeggen ik vind het mooi geworden.
Een nieuw project staat al op mijn verlanglijst, ik wil graag het boekje haken en kleur, daar had ik al een leuk project in gezien, maar ik mocht niets kopen van mijn man ..... dus wacht ik maar braaf af wat er onder de kerstboom ligt......

 
Ook ben ik bezig met de kerst, de kerstboom staat (ook het houten boompje wat ik vorig jaar heb gemaakt staat weer op zijn plekje in de gang) Om het allemaal een beetje aan te kleden ben ik na een bezoekje aan de kringloop aan de slag gegaan met oude kop en schotels en een melkkannetje. Ik heb ook nog kaarsen gemaakt in kopjes maar die krijg ik niet mooi op de foto.




Dit heb ik gemaakt voor aan de voordeur is weer eens wat anders dan een krans, en bij ons hangt het onder een afdakje dus wordt het bij regen niet nat (tenminste als het niet te veel waait).



Nog wat nieuwe onderzettertjes gehaakt voor bij het kerstonbijt.
 
En wat cadeautjes voor lieve collega's.



 
Vanavond naar een workshop hier in het dorp, elk jaar rond kerst organiseer ik met mijn buurvrouw een avondje en dan maken we iets leuks. Dit jaar heeft iemand anders het georganiseerd en kan ik gewoon lekker aanschuiven en hoef ik niets te regelen (alleen 5 lijmpistolen). Ook wel eens lekker hoor, ik heb er zin in.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten