zaterdag 2 maart 2013

kralen van N'enz en gehaakt



Wauw, ik heb de kralen van N'enz ontvangen ze zijn echt heeeeeeel mooi,
een mooie kralenhanger erbij. Ik heb nog een hele mooie spang daar komen
ze aan te hangen, meer hebben deze mooie kralen niet nodig. Heel erg bedankt N'enz, dikke kus voor het maken.



Verder ben ik aan de haak geslagen, ik wilde ook wel eens proberen of ik
een vogeltje kon maken. Ik heb tot nu toe sjaals, tassen, kleden, onderzettertjes en bloemen e.d. gehaakt maar nog nooit een beestje o.i.d. Vond het best nog wel een gedoe, heb grote bewondering voor al die leuke gehaakte beestjes die ik voorbij zie komen, wat een gepriegel.
Volgens mij is het ook belangrijk welk garen je gebruikt bij de eerste poging zag je na het vullen van het vogeltje de vulling zitten, dat vond ik niet echt mooi. Nu ik heb nog veel te leren, ik ga het zeker nog een keer proberen.


2 opmerkingen:

  1. Mooie kralen.
    De vogeltjes zijn schattig.
    Super leuk voor de lente.
    Doet mij denken aan zon.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel graag gedaan, maar dat had ik al 'gezegd' ;-) Je vogeltjes tak is ontzettend leuk!!! fijne zondag nog! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen