maandag 12 maart 2012

ben er nog, paaseieren en Dutch Swappers Round Robin Envelop

Jeetje tijd geleden dat ik hier wat gepost heb. Druk geweest en een tijdje aan het kwakkelen geweest met mijn gezondheid. (door de MRI gegaan, gelukkig of helaas niets uitgekomen, maar wat nu..?)
Helaas moest ik hierdoor mijn eerste ontmoetingsdag met de Dutch Swappers afzeggen, nu maar hopen dat ik de volgende keer wel van de partij kan zijn.
Ondertussen zijn mijn jongens naar boven gegaan en heb ik een eigen hobby-kamertje. Mijn spullen staan er allemaal moet het alleen nog leuk aankleden. Heerlijk hoor zo'n eigen plekje, als je bezig bent en even weg moet gewoon de boel de boel laten en de deur achter je dicht trekken. (Voorheen moest alles weer opgeruimd worden)

Er is voor de rest niet veel uit mijn handen gekomen (behalve het behangen en verven van de kamers van mijn jongens) maar van het weekend ben ik bezig geweest met paaseieren.Hieronder het resultaat.

gemaakt voor mijn buurvrouw


De envelop is weer onderweg naar de volgende, als het goed is valt hij morgen in je bus.


Dit zit er allemaal in, natuulijk heb ik er ook nog wat aan toegevoegd (staat niet op de foto)
laat ik volgende keer wel zien (fototoestel niet thuis helaas).


Dit is mijn buit, toevallig allemaal van Miranda

Zo en nu maar hopen dat ik weer wat energie krijg om leuke dingen te maken, inspiratie genoeg ..

1 opmerking:

  1. Ja, aan de ene kant fijn dat niets (ergs dus) uit gekomen is.. maar inderdaad wat nu.. En de volgende keer ben je bij de DS-dag hoor ;-)
    Fijn dat je nu je eigen kamertjes hebt! Dat inrichten komt vanzelf wel joh! Leuk! En je eieren zijn leuk!! Je hebt leuke dingen uit de envelop gehaald zeg! Ben benieuwd wat je erin gedaan hebt maar dat is vast en zeker erg leuk!!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen