zaterdag 31 december 2011

uilen-swap ontvangen

Yeah ik heb mijn uilenswap ontvangen van Ezie72, ben er helemaal blij mee, wat een leuke spulletjes!!!

uilensleutelhanger, uilenring en leuke kralen en allemaal leuk ingepakt!!


Vanochtend al vroeg appelflappen staan bakken (mijn jongens vinden de appelbeignets uit de winkel niet lekker). Ik moet zeggen ze zien er lekker uit (en ze zijn ook heerlijk, ja een kok moet toch voorproefen??)


Helaas moet nu de keuken opgeruimd worden, dus dat gaan we zo maar even doen.
Ik wens jullie allemaal een gezond, gezellig en natuurlijk een creatief 2012 toe.
Tot volgend jaar!!

1 opmerking:

  1. Een hele gezellige jaarwisseling!Ik wens jouw ook een super gelukkig, gezond, vrolijk en mooi jaar vol inspiratie en creatieve uitspattingen!!!

    BeantwoordenVerwijderen