maandag 28 november 2011

workshop lichtjes, swaps en dennenappelkaboutertje

Vorige week vrijdagavond weer een workshop gegeven, aan dezelfde dames die ook een zpagetti-workshop hebben gevolgd. Was weer heel gezellig en er zijn mooie potjes mee naar huis gegaan (helaas geen foto's van de potjes het was onderhand al weer na 12 uur toen we er mee stopte en ik was te moe om nog er aan te denken om foto's te maken. Volgende keer beter)









foto van mijn voorbeeld potjes

Voor de rest heb ik gewerkt aan twee swaps, de sinterklaas-swap en de high-tea-swap, allebei verstuurd hier helaas geen foto's van omdat mijn fototoestel kapot was (gelukkig nu niet meer). Nu ben ik nog bezig met de uiltjes swap moet alleen nog wat borduurgaren in de juiste kleur kopen en dan kan ik het afmaken. Ik heb nog wel iets gemaakt voor aan mijn kersttak een ja hoe noem je zo iets?? dennenappelkabouterje.

1 opmerking:

  1. Wat is ie lief!!! Echt leuk gedaan! En wat ziet die workshop er weer gezellig uit! jammer dat je geen foto's van de resultaten hebt, maar die van jou zien er prachtig uit zeg!!! Wow! die met die teksten! Schitterend! Succes vandaag! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen