woensdag 7 september 2011

schilderij, granny squares tas en nogmaals zpagetti tas

Op printerest zag ik een leuk idee, een wit canvas schilderdoek met houten letters erop geplakt en wit geverfd. De prijs vond ik niet zo leuk dus ik dacht ik ga het zelf proberen. Rondgekeken naar houten letters in verschillende maten, maar die zijn ook niet echt goedkoop. Dus eerst maar een proefversie gemaakt.



Van wit karton alle letters uitgeknipt (pff wat een werk zeg, daar is misschien zo'n silhotuette machine wel heel handig voor). Alle letters neergelegd in een hartvorm en daarna plakken en verven maar, hier het
eindresultaat.




Bij echtstudio heb ik nog een pakket gekocht voor een granny squares tas, nu die heb ik ook afgemaakt, moet alleen nog leren hengsels kopen.
In het echt is de kleur meer deminblauw.


Van zpagetti nog een zwarte tas gemaakt omdat ik die niet meer had, heb nu een andere steek gebruikt dan de vorige keer, hierdoor wordt het wel dikker.


Ik had nog een klein beetje paarse zpagetti over dus hup even een theezakjes houdertje gemaakt of te wel een mandje.





4 opmerkingen:

  1. Wauw, dat ziet er mooi uit met die letters! Dat is flink wat knipwerk geweest..

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat mooi!!! Kan me voorstellen dat het veel werk is, maar wel prachtig zeg!!! Je tas wordt ook erg mooi! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via google kwam ik op je blog terecht, wat maak je leuke dingen! Ik was op zoek naar de granny tas, die is echt zo leuk. Heel klein vraagje: hoeveel granny's heb je gemaakt?

    Je schilderij is trouwens ook prachtig. Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je langs komt, in totaal 17 grannys, ik ben nu op vakantie vrijdag ben ik weer thuis als je wilt kan ik wel een copie maken van het patroon, ik hoor het wel. Groetjes astrid

    BeantwoordenVerwijderen