vrijdag 27 mei 2011

give-away gewonnen, zpagetti enzo

Joepie ik heb een give-away gewonnen, ik kreeg het van de week binnen, helemaal leuk !! Bedankt Marieke.








 Ook heb ik wat zpagetti gekocht en een tashengsel voor mijn volgende tas, ze hebben nu ook kleine bolletjes!! Wel leuk voor een bloemetje of iets anders.



Toen we Alphen uit reden kwamen we nog langs een wolwinkeltje, deze winkel koopt allemaal partijen op. Heb hier ook nog wat ingeslagen. Van de blauwe garen ik ook een tas maken. Ben al druk aan het haken hiervoor(Granny Squares) de draadjes moeten nog wel weggewerkt worden en daarna moet alles nog in elkaar gezet worden. Hopelijk heb ik hiervoor van het weekend nog tijd. Eigenlijk wil ik voor deze tas een voering maken, weet iemand hoe ik dit netjes aan de gehaakte tas kan vastmaken?? Ik hoor het graag.



 Fijn weekend allemaal!!

1 opmerking:

  1. Hoi, wat een leuke kleuren heb je gekocht!! Van allebei, de zpagetti en de andere wol! Ik heb nog nooit een gehaakte tas gevoerd, dus kan je helaas niet helpen. Kijk eens op het ami- en haakforum van Lique, daar doen ze dat regelmatig! Fijn weekend vast, maar dat lukt vast wel met die granny squares! Leuk!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen