dinsdag 12 april 2011

vorderingen zpagetti-kussen, krimpie dinkie

Volgens mij is het gelukt met wat hulplijnen (bedankt hiervoor). Ik heb nog een heel stuk te gaan maar het begin is er!!

Vroeger gebruikte ik het ook al Krimpie Dinkie, maakte toen natuurlijk andere dingen (was een jaar of 10) maar ik dacht ik ga gewoon weer eens aan de slag ermee. Heb een leuke hanger gemaakt, staat al zeg ik het zelf heel leuk op een wit shirt, wat vinden jullie ervan??

Ben ook aan de slag gegaan met het maken van een hanger het idee vond ik bij haar
het is nog lang niet perfect maar daar wordt aan gewerkt.
deze moeten nog tot hanger gemaakt worden

3 opmerkingen:

  1. Je kussen wordt leuk!!! De krimpy dinky hanger vind ik ook erg mooi! en die onderste, jeetje, dat moet ik eens even opzoeken, wow! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hangers zijn mooi! Je borduurt ze eerst en dan knip je ze uit of zo en plak je ze ergens op?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mihaja,

    Als je op de link klikt zie je de uitleg van de hanger.

    BeantwoordenVerwijderen