vrijdag 15 april 2011

appeltjes en sleutelhangers

Van de week niet heel veel gedaan, helaas drie dagen ziek thuis geweest en vandaag naar het ziekenhuis geweest om een foto van mijn nek te maken, als het goed is krijg ik dinsdag de uitslag hiervan.
Wel ben ik lid geworden van http://www.swapworkshop.com/. Heel leuk je kan eigengemaakte spulletjes "verkopen" daar krijg je credits voor en dan kan je met die credits weer bij iemand anders iets uitzoeken. Soort ruilhandel, mijn eerste "verkoop" gehad en dat is nu onderweg naar de U.K., spannend hoor. Ik zou zeggen neem eens een kijkje en wordt lid.(als je vermeld dat je via mij lid wordt, dan krijg ik er credits voor).

Wel heb ik van de week drie appeltjes gemaakt en aan het RR book gewerkt en o ja nog even twee sleutelhangers gemaakt. (allemaal projectjes die snel klaar zijn)


ter afsluiting nog twee foto's van onze Bink, hoewel als je hem zo ziet liggen
weet ik niet of de naam echt bij hem past.

Fijn weekend allemaal.

5 opmerkingen:

  1. Ik vind je appeltjes helemaal leuk!
    Gaat het nu weer met je?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je lieve (én mooie!) kaart! maar jeetje, jij ook al in de lappenmand! Sterkte!! Hoop dat allemaal meevalt! liefs, Nancy ps. ik vind je appeltjes én je hangers super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, leuk, soms heb je van die weken dat er geen tijd voor grote dingen is, voel je dan maar even zoals jullie Bink:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke appeltjes en sleutelhangers! :D
    Enne, beterschap!
    De labeltjespons die ik gebruikt heb om visitekaartjeslabels te maken, heb ik bij de Pipoos gekocht, ze hebben daar verschillende maten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je voor je lieve berichtje! Doe rustig aan, geniet van het weekend en het zonnetje! tot 'gauw'! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen