zaterdag 12 februari 2011

round robin envelop, eline's huis en tas

Van de week hoorde ik een plof op de deurmat en daar lagen twee pakketjes. Allereerst de round robin envelop geopend omdat ik heel nieuwsgierig was wat daar in zat. Nu er zaten allerlei leuke dingen in (om hebberig van te worden) ik heb er een aantal dingen uitgehaald en natuurlijk weer een aantal dingen ingestopt. De volgende dag ging de envelop weer op de bus en als het goed is heeft de volgende de envelop al ontvangen.


De tweede envelop daar zat de bestelling in van Eline's huis stempels, toen ik aan het bestellen was zag ik ook het papier, ja dat kon ik natuurlijk niet laten liggen dus klik in de winkelwagen ermee.

Eindelijk tijd gehad om met de stof die ik al een tijdje had liggen wat te maken. Het is een meidentas geworden (ja ik weet het ik heb geen meisjes maar twee "puberzonen" van 14 en 12) maar ik wilde zo graag iets met paars en ruitjes en roezeltjes. Nou misschien wel een leuk idee voor een give-away, ik weet niet of hier animo voor is.

binnenkant tas

Nu ik de foto bekijk zie ik dat ik iets vergeten ben .... was ook laat toen ik er mee bezig was, weten jullie wat het is???

5 opmerkingen:

  1. de schouderband misschien... beetje lastig dragen zo ;-) Hier zou wel animo zijn voor die tas mocht je besluiten hem weg te geven. Ziet er erg mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, inderdaad de tassenhengsels? Maar hij is ook zo heel leuk alleen een beetje lastig in gebruik zou ik zeggen :)
    Heb je geen leuke nichtjes, of vriendinnetjes van je zonen die binnenkort jarig zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die post, hoe werkt dat? Heb het nog nooit gezien in blogland. :)
    En die stempels... met het volgende salaris gaan die zeker besteld worden!
    En dan de schouderband van de tas... haha soms vergeet je gewoon wat, kan er zo worden bij gemaakt toch? hihi
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, het is al 3x gezegd nu ;-) Maar hij is wel prachtig zeg!!! Heb je niet nog wat stof over ervoor? En het boek van Eline.. kijk maar uit, het werkt heel verslavend!! Maar oh, zo leuk!!
    Veel plezier ermee!! En de tas, lekker zelf houden?? groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave tas zeg. Tja, het hengsel; ik zag het ook. (-;

    Ben benieuwd wat je met Eline's spullen gaat maken. Ze zijn inderdaad erg mooi.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen