zaterdag 27 november 2010

geen creatieve dingen hier en op zoek naar

Jeetje wat kan een week toch voorbij vliegen. Van de week was echt rennen en vliegen, twee dagen cursus gehad van mijn werk, elke avond een afspraak!!!
na de training met zijn vriend
Woensdagavond na de cursus gelijk door gegaan naar het voetbalveld omdat mijn jongste 2 keer mee mag trainen met de KNVB, samen met zijn vriend Niels. Als hij door is komt hij in een elftal met allemaal jongens vanuit West II en dan gaan ze tegen andere elftalen van de KNVB voetballen. De eerste keer was ik volgens mij nog zenuwachtiger dan Dico. Hij is keeper en kreeg in de eerst vijf minuten al een penalty. Getver dacht ik nog maar mijn kanjer hield de penalty. Eigenlijk wilde ik nog gillen goed gedaan!! maar ik heb me ingehouden en mijn duim in de lucht gestoken. Op de één of andere manier zoekt hij toch altijd even oogcontact. Aangezien we hebben afgesproken dat ik niet meer achter zijn doel ga staan (mama ziet dan de spits van de tegenpartij aankomen en zegt tegen haar zoon Dico let op daar komen ze!! dit wordt niet altijd gewaardeerd door zoonlief, hij wordt namelijk niet zenuwachtig van een jongen die recht op hem afkomt maar wel van zijn moeder achter het doel). Deze tweede keer heeft hij naar mijn mening ook goed gepresteerd (maar ja ik ben zijn moeder dus of mijn mening nu echt telt??) Volgende week krijgen we de uitslag. Donderdag hadden we tien minuten gesprek op school, ja volgend jaar gaat de jongste ook naar het middelbaar onderwijs en heb ik geen kinderen meer op de lagere school, moet er nog even aan wennen, gaat allemaal zo snel.
Wel heb ik van de week een patroontje binnengekregen om met vilt aan de slag te gaan. Hopelijk lukt dat van het weekend, aangezien er hier achterstallig huishoudelijk werk ligt en we drie afspraken hebben ben ik bang dat het niet gaat lukken, maar wie weet vind ik nog ergens een gaatje. O ja misschien dat jullie weten waar ik oud rose organza kan kopen, je ziet overal babyrose en fuchia maar geen oud rose. Ik heb het wel in Amerika gevonden maar dan moet je 15 dollar verzendkosten betalen, dan wordt het wel erg prijzig.
Nu heel fijn weekend allemaal.

2 opmerkingen:

  1. Oh jee ik heb je aan het werk gezet lees ik :)
    Ik weet morgen wellicht meer of ze de gok wil wagen wbt de kleur. Ik laat het je direct weten.
    Lieve groet en wat niet gaat dat gaat niet he!!
    Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat geeft niet hoor, vind zoiets wel een uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen