zaterdag 20 november 2010

cadeautje ontvangen, stempels en nogmaals Noël

Donderdag lag er een leuke verrassing voor me op de mat toen ik thuis kwam uit mijn werk, de give-away die ik gewonnen had bij Anni-tas. Het telefoonhoesje heb ik gelijk in gebruik genomen (wat een mooi dik vilt heb je gebruikt, ben heel nieuwsgierig waar je dit kunt kopen. Vind het hoesje namelijk leuk om voor mijn moeder te maken) wat een mooie kleur!! Er zat ook nog een leuk labeltje en een armband bij.
Gisterenavond ben ik noodgedwongen beneden aan het freubelen geweest, mijn jongste had een logé en dan slapen ze altijd op zolder (die deel ik met de jongens het is de game/slaap en knutselzolder). Het is natuurlijk niet cool als je moeder er bij komt zitten. Dus heb ik beneden een nieuwe naamstempel gemaakt en één voor de kerst om op een labeltje te stempelen.


Mijn rode jute stof die ik besteld had kwam van de week binnen, ik ben gelijk aan de slag gegaan en heb nog een rood kerstboompje gemaakt, neem het vanmiddag vast mee voor mijn vriendinnetje in Roosendaal (wel een beetje vroeg, maar we zien elkaar helaas niet zo vaak) leuk ingepakt en gelijk mijn stempel gebruikt

Eigenlijk wil ik graag witte labeltjes hebben vind ik mooier staan maar daar moet ik even naar gaan zoeken bij ons in de stad hebben ze alleen deze kleur!!

Fijn weekend allemaal.

4 opmerkingen:

  1. Hai, dank je voor de vermelding op je blog! het labeltje is een sleutel/tashanger, maar je kan hem natuurlijk ook voor andere dingen gebruiken. Het vilt koop ik bij meervilt of bij de vilt winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat rode kerstboompje, zo'n schatje!!! Ik blijf het een super idee van je vinden. En in het rood vind ik ze denk ik nog leuker.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat leuk allemaal!!! En dat van dat 'mama kan er niet bij zitten' haha, dat ken ik! Ik vind je kerstboompjes ook super! Leuk ingepakt ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die stoffen kerstboompjes zijn super leuk!!!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen