woensdag 11 augustus 2010

terug van vakantie

Maandag zijn we terug gekomen van onze vakantie. Voor het eerst in een aantal jaren weer eens in Nederland gebleven. Huisje gehuurd op Landal 't Loo, mooi park met binnenzwembad en een buitenmeertje waar je in kunt zwemmen. Maar waar was het mooie weer gebleven??? We hebben zelfs
 's avond de open haard aan gehad (ook omdat de jongens het leuk vinden om legaal fikkie te steken). Nu waren we natuurlijk midden in het bos en het is daar kouder maar als ik dit geweten had dan was het toch weer het buitenland geworden. Op de één of andere manier vind ik zomervakantie pas echt als ik heerlijk in het zonnetje kan zitten en af en toe een verkoelende duik in een meer of een zwembad kan nemen. Nu ondanks dat het weer wat tegen viel hebben we toch een leuke vakantie gehad, waarbij het hoogtepunt voor de jongens natuurijk Walibi was (niet voor mij ik heb keurig op een bankje zitten wachten als ze weer naar een achtbaan gingen). Helaas had niet zo heel veel knutselspullen mee dus maar een paar dingetjes gemaakt.
Landal 't Loo
brr ik moet er  niet aan denken

mijn ventjes

bloemen van vilt



2 opmerkingen:

  1. Dat is echt een leuk park. Ik ben daar ook een paar jaar terug geweest. Echt een toptijd gehad. Wat heb je er leuke dingen in elkaar geknutseld zeg. Die uil vind ik echt zo cute!

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bloemen, en leuke haarband zeg!

    BeantwoordenVerwijderen