zaterdag 10 juli 2010

schortje



Pffffffffff wat een mooi weer (hitte). Gisteren moeten kiezen tussen een berg strijk en het schortje, moeilijk!!!
Ik hoop dat mijn vriendin haar dochtertje het leuk vind. s'Middags in de tuin ook even geprobeerd om een stempel te maken voor Jade. Ik heb het eerst geprobeerd met een gum en daarna met het stempelrubber. Mijn vader had nog een knopje voor een kastje liggen en zo lijkt het "net" echt. Vandaag geen knutselmomenten, de strijk moet echt gebeuren. Vanmiddag mijn zoon ophalen hij is heel de week op kamp geweest (wat ik wel erg lang vind een week). Ben blij als we weer compleet zijn. Vanmiddag komen vrienden langs met hun dochter en zoon en gaat mijn man samen met hun dochter koken voor ons. Verse pasta gaan ze maken, heerlijk als er voor je gekookt wordt. Zondag ja dan gaan we natuurlijk voetbal kijken, ben benieuwd wat het gaat worden met "onze jongens". Fijn weekend allemaal.


4 opmerkingen:

  1. Geweldig kado! En de stempel is goed gelukt zeg! Ik durf letters nog niet zo goed, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind de letters ook lastig hoor,daarom heb ik eerst met een gum geoefend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig schortje!! Wow! Echt ontzettend leuk!! En de stempel ook zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi kijk ook even bij jou! Wat een mooie stempel heb je gemaakt, is dat de eerste keer? Erg mooi!
    Ennne het schortje ook, echt een leuk kado.

    BeantwoordenVerwijderen