woensdag 21 juli 2010

dogtags en scrabble tiles

Op verschillende blogs voorbij zien komen, dus wilde ik het ook eens uitproberen. Wat spullen besteld en als eerste een scrabble hangertje gemaakt. Maandag las ik op Nicollie's blog over dogtags, nu daar had ik ook een idee voor dus heb ik spullen besteld bij Suzalle (dinsdagmiddag besteld en woensdagochtend in huis, supersnelle levering!!). Voor de dochter van mijn vriendin die helemaal weg is van Emily the Strange een hangertje gemaakt, ik hoop dat ze het leuk vind (ze heeft het nog niet gekregen, vanmiddag afgemaakt).




Hé mam (mijn dertien jarige zoon) als je toch aan het fotograveren bent wil je dan van Drake ook een foto maken?? Natuurlijk schat Eric Engerd (zo noem ik Drake altijd) mag ook op de foto hoor.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,
    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog! Ik zie dat je ook erg creatief bent, heerlijk he om zomaar wat te freubelen! En het antwoord op je vraag: de hartjes met gedichtje verkoop ik voor 6,25 p/st, de persoonlijke hartjes zijn 7,50 p/st en de kleine "lief" hartjes zijn 4,75 p/st, dit is allemaal inclusief verzendkosten!
    Ik ga je blog ook volgen hoor!
    groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh..zo leuk he die Tierlantijn...!
    Nou dat wordt vast ook weer zo'n heerlijk verwenpakketje! Hele fijne vakantie en geniet ervan!
    En leuk dat je een hartje wilt bestellen, ik hoor het nog wel!
    groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen